Wie zijn wij? Even voorstellen

Wie zijn de trainers?

Meer dan 60 jaar ervaring in FMCG. Vanuit de behoefte aan pragmatische sales vaardigheden voor accountmanagers in de FMCG branche zijn Mark van Beek en Henk Janssen begonnen met het opzetten en aanbieden van praktijkgerichte Accountmanagement opleidingen. In 2012 is zo doende de basis gelegd voor AccountmanagementFMCG. Een instituut die opleidingen aanbiedt voor accountmanagers binnen de FMCG branche in de vorm van een opleiding Practitioner (sales vaardigheden) en Advanced (Sales Leadership). Daarnaast verzorgen zij samen verschillende in-company trajecten. In 2021 zal Pieter-Bas Schifferstein het team aanvullen met zijn relevante ervaring in retail.

Mark

Mark van Beek

Mark van Beek. Mark is ruim twintig jaar in diverse commerciële en leidinggevende functies werkzaam geweest bij onder andere Pepsico en Beiersdorf. In 2012 startte Mark zijn trainingsbureau ‘The Better Sales Company’, waarmee hij trainingen en coaching verzorgt op drie gebieden: Sales, Onderhandelen en Mindset. In 2019 heeft hij zijn boek ‘Over Winnen’ uitgebracht, waarin hij beschrijft wat professionals kunnen leren van topsporters.

Mark is gecertificeerd trainer, strategisch coach en Insights Discovery Practitioner. Gecombineerd met zijn jarenlange praktijkervaring vormt dit een ideale mix voor zijn inspirerende en impactvolle trainingen. Mark is tijdens alle dagen van de Practitioner aanwezig.

Voor meer informatie zie ook:
www.thebettersalescompany.com

Henk

Henk Janssen

Henk Janssen. Henk is sinds 1996 eigenaar van Idee.Consult BV, met als missie ‘bedrijven succesvoller te maken’. Zijn motto: anders denken laat anders doen. Henk heeft ruime praktijkervaring in diverse marketing-, sales en general managementfuncties bij Nutricia, John West en Wella.

Hij is Internationaal Gecertificeerd NLP trainer en heeft zich gespecialiseerd in het begeleiden van fabrikanten bij het onderhandelen tijdens de jaargesprekken. Hiervoor schreef hij het boek ‘Hoe vang je een rode haring?’, en gaat over het maximale resultaat uit onderhandelingen halen. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal Henk zijn bijdrage als trainer leveren aan de Practitioner.

Voor meer informatie zie ook:
www.ideeconsult.nl

Pieter-Bas bijgesneden

Pieter-Bas Schifferstein

Pieter-Bas Schifferstein. Pieter-Bas is sinds 2019 oprichter en eigenaar van Account Booster. Hij is dit bedrijf gestart na zijn carrière als Category Manager bij Albert Heijn. Daar heeft hij ervaren dat fabrikanten kansen laten liggen om maximaal rendement uit de interacties met retailers te behalen.

De opgedane kennis van zijn postdoctorale studie Omnichannel-management & Customer Experience wordt toegepast waardoor kennis en ervaring samenkomen. Account Booster helpt fabrikanten door een ‘spiegel’ voor te houden en in het hoofd te kruipen van beide partijen. Pieter-Bas zal twee dagen als co-trainer aanwezig zijn tijdens de Practitioner.

Voor mee informatie zie ook:
www.accountbooster.nl