Wie zijn wij? Even voorstellen

Wie zijn de trainers?

Samen meer dan 50 jaar ervaring in FMCG!

Vanuit de behoefte aan pragmatische sales vaardigheden voor accountmanagers in de FMCG branche zijn Mark van Beek en Henk Janssen begonnen met het opzetten en aanbieden van praktijkgerichte Accountmanagement opleidingen. In 2012 is zo doende de basis gelegd voor AccountmanagementFMCG. Een instituut die opleidingen aanbiedt voor accountmanagers binnen de FMCG branche in de vorm van een opleiding Practitioner (sales vaardigheden) en Advanced (Sales Leadership). Daarnaast verzorgen zij samen verschillende in-company trajecten.

Henk Janssen

Henk Janssen is sinds 1996 oprichter en eigenaar van Idee•Consult BV met als missie ‘bedrijven succesvoller te maken’. Hij doet dit vanuit de overtuiging ‘anders denken laat anders doen’. Hij is als trainer en coach gespecialiseerd in het ontwikkelen en sterker maken van managers in een commerciële omgeving. Opdrachtgevers zijn A-merk fabrikanten in Food & Drug.

Hij heeft zijn ‘ervaring in succes’ opgedaan in diverse  arketing-, sales- en general managementfuncties bij Nutricia, John West en Wella. Bedrijven waar zijn filosofie en werkwijze tot opvallende groeicijfers hebben geleid. Na zijn NLP-practitioner, Master- en trainersopleiding is hij in 2008 ‘Internationaal gecertificeerd NLP trainer’ geworden. Binnen zijn  commerciële trainingen heeft hij zich gespecialiseerd in het begeleiden van fabrikanten bij het onderhandelen tijdens de jaargesprekken. In deze begeleiding ligt de nadruk op communicatie, psychologie en tactiek. Henk is auteur van de boeken ‘Creatief verkopen’ en ‘Tien tools voor anders denken in verkoop’. Tevens heeft Henk vaste columns geschreven voor het vakblad Sales Management en Food Personality.

Voor meer informatie zie ook:

www.ideeconsult.nl en
www.quick-wins.nl

Mark van Beek

Mark van Beek is oprichter en eigenaar van The Better Sales Company. Een organisatie met passie voor het ontwikkelen van
commercieel talent. Mark is in diverse commerciële en leidinggevende functies werkzaam geweest, waaronder vanaf 1996 bij PepsiCo en vanaf
2000 bij Beiersdorf.

‘Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg!’ Met dit motto inspireert hij zijn deelnemers tijdens zijn trainingen en programma’s. ‘Daag jezelf uit om nieuwe initiatieven te ontplooien en creatief te zijn. Inspireer je klanten en collega’s om samen met jou te groeien. En als je dat met passie en plezier doet, volgen de goede resultaten vanzelf’.

Tijdens zijn periode bij Beiersdorf heeft Mark de resultaten van het Advantage rapport concreet omgezet in een meer klantgerichte organisatie. Dit heeft binnen drie jaar geleid tot een top-3 positie binnen de categorie!

Mark is gecertificeerd trainer, Strategisch Coach, One-Minute Coach en Insights Trainer. Gecombineerd met zijn meer dan 20 jaar commerciële ervaring vormt dit een ideale mix voor zijn inspirerende en impactvolle trainingen.

Voor meer informatie zie ook:
www.thebettersalescompany.nl