Home AM20


een must voor iedere sales professional!

brochure_548x535

Impact en overtuigingskracht!

De macht van retailers neemt toe, financiële belangen worden steeds groter, evenals de druk op het Account Management om de financiële resultaten van de onderneming veilig te stellen. In de praktijk constateren wij dat weerbaarheidzelfvertrouwen, inzicht in mentale processen en nieuwe communicatieve vaardigheden essentiële eigenschappen zijn geworden om als Account Manager succesvol te zijn.

Onze deelnemers aan het woord

Wat ze beloven maken ze waar. Ik word me ervan bewust wat het vak inhoudt en leer ongelooflijk veel bij.”

Leila Cornelis
Coty Benelux

Bij AccountManagement2.0 leer je niet alleen de belangrijkste aspecten van het vak account management, je leert ook jezelf op persoonlijk vlak te ontwikkelen.

Sjoerd-Jan Faber
GlaxoSmithKline

Onze Klanten

  • Logo-Mediq
  • logo_DA
  • logo_ah
  • kruidvat_logo
  • Jumbo-logo
  • Etos logo Kleur
  • plus-logo-goed
  • Deen corporate logo cmyk