Ervaringen van deelnemers

 

De practitioner biedt een helder framework om klantgesprekken aan te pakken.
  “De gastsprekers vond ik van zeer toegevoegde waarde; hierdoor krijg je ook eens goed te horen wat er aan de andere kant van de tafel speelt. Daarnaast kun jij heel helder uitleggen hoe jij zou omgaan met klantgesprekken in de rollenspellen die we deden. Jouw ruime ervaring helpt jou om dit makkelijk uit te leggen aan de deelnemers.”

Robin Biesheuvel
Almhof Nederland.

“Tijdens de Practitioner training worden veel bruikbare tools aangereikt waardoor je op een constructieve manier met klanten leert communiceren en onderhandelen. Van de opbouw van een gesprek tot het toepassen van verschillende communicatietechnieken, alles wordt besproken, geoefend en beoordeeld waarna je duidelijke feedback krijgt. Het enthousiasme en de professionaliteit waarmee de trainingen worden gegeven zijn echt heel fijn. Door de openheid van Mark werd er een luchtige en open sfeer gecreëerd. Hierdoor waren de oefeningen minder spannend om uit te voeren en kreeg je de ruimte om fouten te maken.”

Iris Wijfjes
Bayer Consumer Health

“Deze Practitioner training heeft me enorm veel gebracht. In een korte periode wordt het vak accountmanagement volledig doorgenomen. Handig maar ook cruciaal skills en inzichten worden besproken waarbij het oefenen in een veilig en kritisch omgeving de perfecte omgeving biedt om stappen te maken. Daarnaast is het fijn een leerzaam om met concullega’s dit te kunnen ervaren! Mark heeft een indrukwekkend ervaring in het vak waarbij het delen daarvan vanzelf gaat. Ik vond het een genot om te zien dat in een groepsverband persoonlijk ontwikkeling centraal stond.”

Adrien Bouscasse
Orange Sheep.

“Door de Practitioner weet ik beter hoe een goede accountmanager te zijn. De ervaring van Mark en Henk, gastsprekers, theorie, het oefenen en het evalueren met de andere deelnemers hielp van een afstand te kijken naar de sector, de klanten en de impact die je kunt maken als accountmanager. De Practitioner heeft me daarmee een kader gegeven voor het vak. Ik ken nu de structuur van de gesprekken en het onderhandelen, en heb ervaren hoe ik dit op mijn manier kan invullen. Daarnaast was het heel waardevol de andere deelnemers te leren kennen, een fijn netwerk waar nog steeds gebruik van wordt gemaakt. ”

Anne Kemps
Colgate Palmolive

“Het accountmanagement vak is veelomvattend en divers. Van een goede accountmanager wordt dan ook veel gevraagd. Deze opleiding helpt mij om de nodige vaardigheden te ontwikkelen waarmee ik het verschil kan maken bij mijn klanten en binnen mijn eigen organisatie. Door een goede voorbereiding en het stellen van de juiste vragen kan ik op basis van gelijkwaardigheid en vertrouwen het gesprek aangaan met mijn klanten. Dit levert voor beide partijen het hoogste rendement en zorgt voor een optimale leverancier – klant relatie.”

Bart van Vuren
Bayer Healthcare.

“In de The Next Level sales training van Henk & Mark heb ik een nieuwe manier van denken en samenwerken met de retailer geleerd. Ze geven je goede handvatten die je direct in praktijk kan brengen. Bij mij hebben deze handvatten ook direct geleidt tot mooie resultaten! Daarnaast hebben Henk en Mark mij een spiegel voor gehouden, waardoor ik mezelf weer beter heb leren kennen. Spannend om te doen, maar het helpt je zowel zakelijk als privé te ontwikkelen. Met andere woorden, een super training waar je echt wat aan hebt!”

Dorien Dijkstra
HJ Heinz

“AccountManagement Practitioner heeft mijn enthousiasme voor het vak nog verder aangewakkerd! Het leuke is dat je met deelnemers van verschillende bedrijven deze training volgt en daardoor ook op een andere manier naar vraagstukken gaat kijken. Met uitdagende en afwisselende trainingsdagen leer je dus niet alleen jezelf beter kennen, maar tegelijkertijd ook een heleboel nieuwe enthousiaste ‘collega’s’.”

Jochem Smits van Oyen
Beiersdorf N.V.

“Tijdens de Practitioner cursusdagen was het écht trainen, in een ontspannen omgeving, op basis van vertrouwen, waarin met praktijk gerichte cases werd geoefend op technieken en uitvoering. Dit leverde mij een flinke dosis inzichten maar ook zelfvertrouwen op.”

Rachel de Groot
Bayer Healthcare Consumer Care.

Accountmanagement The Next Level heeft mij niet alleen nieuwe inzichten opgeleverd om mijn effectiviteit als accountmanager richting klanten te vergroten, maar heeft me tevens even stil doen staan bij mijn persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast heb ik aan de Advanced mooie contacten over gehouden met interessante food professionals.”

Angelique Peterse
Intersnack

“Zet jezelf op scherp tijdens deze AccountManagement Practitioner. Door handige technieken heb ik meer controle in gesprekken met klanten gekregen. Tegelijkertijd heb ik een spiegel gekregen wat de impact van mijn houding kan zijn op anderen. Door mezelf open te stellen heb ik veel handvatten meegekregen die mij elke dag van dienst komen in mijn werk als account manager.”

Margriet Pottjegort
HJ Heinz

“Naast het feit dat Account Management Practitioner belangrijke aspecten van het ‘sales-vak’ onder de aandacht brengt, heeft de opleiding mij inzichten gegeven hoe ik mij als account manager wil positioneren, onderscheidend kan zijn en wat mijn persoonlijke drijfveren daarbij zijn.”

Elise Bomhof
Verkade

Wat ze beloven maken ze waar. Ik word me ervan bewust wat het vak inhoudt en leer ongelooflijk veel bij.”

Leila Cornelis
Coty Benelux

Bij AccountManagement Practitioner leer je niet alleen de belangrijkste aspecten van het vak account management, je leert ook jezelf op persoonlijk vlak te ontwikkelen.

Sjoerd-Jan Faber
GlaxoSmithKline

Deze opleiding is een must voor elke Retail Account Manager.

Theo Toering
Intersnack, Chio

Wanneer je altijd nieuwsgierig blijft kun je altijd leren, bedankt voor het opwekken van mijn nieuwsgierigheid.

Benjamin Mast
Vrumona

“The Next Level is meer dan het leren van de belangrijkste sales aspecten. Deze opleiding is voor diegene die het maximale uit zichzelf willen halen, in de spiegel durven te kijken en hierdoor het verschil maken”! 

Thea Hoogeterp
Kimberly-Clark

“The Next Level heeft me opgeleverd dat ik niet alleen een scherper beeld heb gekregen van mijn eigen krachten en drivers, maar ook de tools aangereikt heb gekregen om deze effectief in te zetten in mijn rol als accountmanager”. 

Jeroen Harks
Koninklijke Peijnenburg

“Henk en Mark zijn enorm inspirerend, mede dankzij hen ben ik gaan inzien hoe rijk het salesvak is. Naast het leren van essentiële sales tools zat de meerwaarde voor mij in de inzichten die werden geboden op het communicatievlak.  Deze Practitioner speelt perfect in op de verschuiving van de focus van transactie naar relatie binnen het salesvak!”

Annelies van Hierden
HJ Heinz

“Voor mij is Practitioner de tool geweest om erachter te komen wat ik zelf belangrijk vind en hoe ik deze normen en waarden kan integreren in het salesvak”.

Josyne Brouns
Haribo Nederland

“Voor mij heeft het meer structuur en rust gegeven in mijn gesprekken richting de Externe en I nterne klant. Ik merk hierdoor dat ik meer informatie krijg die anders moelijker had kunnen achterhalen.”

Jeroen Schiffeler
Dr. Oetker

“Voor mij heeft de training ervoor gezorgd dat ik verschillende sales handvatten heb gekregen die mij helpen in het voorbereiden van gesprekken en vanuit mijn eigen kracht te handelen. ”.

Juliette Pickkers
Beiersdorf
Contact

Nieuwsgierig geworden? Bel ons op +31 (0)6 51 19 44 33

neem vrijblijvend contact op en hoor meer over AccountManagementFMCG